Polne Bolesti Simptomi

Ako želite da znate koji simptomi su pokazatelj polne bolesti ili polne infekcije, napravili smo kratku ali prilično efikasnu Listu koju možete proveriti, pre nego što posetite vašeg doktora ili kliniku. Dakle, evo liste na kojoj se nalazi spisak najčešćih simptoma polnih bolesti:

Imate li pojačanu sekreciju neprijatnog mirisa iz vaših genitalija? Imate li osip ili svrab u genitalnom predelu? Da li imate bilo kakve otoke, bradavice ili plikove u pubičnom regionu ili u blizini analnog otvora? Da li ste primetili neuobičajen-neprijatan miris u predelu genitalija? Da li ste primetili čudan plik ili otvorenu ranu u blizini genitalija? Imate li bol tokom seksualnog odnosa? Imate li krvarenje prilikom seksualnog odnosa? Da li imate bol u stomaku? Da li ste primetili ikakvu neuobičajenu ili neobjašnjivu natečenost? Da li je vaša mokraća tamna ili ima neprijatan, čudan miris? Da li imate osećaj pečenja prilikom mokrenja?

Ako imate bilo koji od navedenih simptoma, odmah se obratite vašem doktoru. Većina polnih bolesti je izlečiva, i to jako brzo ako se sa lečenjem počne blagovremeno. Dakle vreme je bitan faktor, ne čekajte ni sekunda. Čak i najopasnije polne bolesti mogu se uspešno lečiti ako se sa lečenjem počne na vreme, kako se stanje ne bi pogoršalo.

o Hlamidija